Website en portaal van Zig

Zig | Woonservice Platform

Website en Huurdersportaal

    Eenvoudig online zaken regelen, altijd en overal

    Dankzij het Woonservice Platform regelt de huurder zijn zaken zelf eenvoudig en snel online. Daarnaast biedt het uw woningcorporatie de tools om te kunnen excelleren in online dienstverlening en klantgerichtheid.

    Wij leveren een gebruiksvriendelijke website met een geïntegreerd huurdersportaal, waar woningzoekenden en huurders binnen één klik het antwoord vinden op hun vraag dankzij de kennisbank en waar zij direct zelf hun zaken kunnen regelen (zelfservice).

    Website van DUWO op ipad
    Woning Stichting Huizen op mobiel

    Online huurderszaken regelen

    De website en het huurdersportaal zijn een laagdrempelig middel om in contact te komen met uw woningcorporatie. Het helpt de huurder een antwoord te vinden op zijn vragen en de huurder kan direct online zijn zaken regelen, ook buiten kantoortijden.

    Zelf gegevens inzien en wijzigen

    Alle (huur) gegevens, betalingen en statusupdates van bijvoorbeeld een reparatieverzoek. Alles is altijd inzichtelijk en wanneer nodig direct aan te passen binnen de eigen omgeving.

    Altijd een antwoord op uw vraag

    Zoeken naar een antwoord was nog nooit zo eenvoudig. Met de krachtige zoekmachine zijn uw medewerkers én huurders binnen no-time bij het juiste antwoord en wordt meteen de juiste informatie getoond.

    De voordelen van de website met huurdersportaal

    Van het tekenen van het huurcontract, het voorbereiden op de verhuizing, het regelen van bewonerszaken zoals reparaties en overlast, tot het opzeggen van de huur. Huurders regelen hun zaken online, in elke fase van hun klantreis.

    • 24/7 online dienstverlening met de responsive website
    • Ingericht op basis van de optimale klantbeleving
    • Digitaal eenvoudig en efficiënt zaken regelen

    Altijd relevante kennis bij de hand

    Kennis staat centraal in het Woonservice Platform. De geïntegreerde kennisbank is eenvoudig te raadplegen en zorgt voor uniformiteit en consistentie bij het beantwoorden van klantvragen.

    Gebruiksgemak op elk device

    De krachtige interface zorgt voor een gebruiksvriendelijke klantreis met altijd toegang tot alle informatie. Niet alleen op een desktop, maar op elk mobiel apparaat.

    Martijn Westrik
    Martijn Westrik
    Account manager
    Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren. U kunt deze cookies weigeren, maar dan werken mogelijk bepaalde functionaliteiten van de website niet meer correct.
    Weigeren Akkoord
    Translate »