Sluiten

Eerste Zig GebruikersForum: "Interessant & inspirerend!"

121 0

Donderdag 30 november vond het allereerste Zig GebruikersForum plaats. Een gelegenheid waarbij gebruikers van onze zelfserviceoplossingen elkaar konden ontmoeten én inspireren.

Bomvol inspirerende sessies

De agenda van het allereerste GebruikersForum stond bomvol interessante sessies. Zo vertelde Plavei over hoe ze écht zijn gaan digitaliseren en gaf Online Marketing Bureau Social Elephant een kennissessie over het meetbaar maken van het gebruik van zelfserviceoplossingen. Als toetje werden aanwezigen door het Zig Innovatielab meegenomen in de toekomst van digitalisering.  

 

“De dag maakte me gretig!”

Bezoekers waren enthousiast over de dag. Een kleine greep uit de reacties:
"Jullie hebben me weten te inspireren met toekomstbeelden en interessante sprekers. Natuurlijk roept dat direct de vraag op wanneer jullie de geopperde ideeën gaan realiseren. Oftewel, de dag maakte me gretig! Inspiratie kreeg ik van Nico van der Zaan van Online Marketing Bureau Social Elephant met zijn verhaal over de noodzaak je te blijven aanpassen aan je omgeving. Maar ook jullie eigen innovatiemanager had een supergoed verhaal!" - aldus Vincent Buitenhuis, Manager Strategie & Wonen bij SSH&.
"Een inspirerende dag wat toekomstmogelijkheden betreft en daarnaast geruststellend om te horen dat andere woningcorporaties met dezelfde zaken worstelen op online-gebied. Het Zig GebruikersForum in 3 woorden? De moeite waard!" - aldus Janine Leunessen, Communicatieadviseur bij Parteon. 

 

Ook het GebruikersForum bijwonen?

Was je er niet bij, maar schuif je de volgende keer graag aan? Stuur dan een mailtje naar Productmanager Robert Baas, dan voegen we je toe aan de verzendlijst voor de eerstvolgende uitnodiging!

Nog meer foto’s zien? 

Neem dan een kijkje in het Fotoalbum Zig GebruikersForum 2017 op onze Facebookpagina

Over de auteur
Sophie Beijerbacht - Marketing- en communicatiemedewerker
Sophie Beijerbacht is Marketing- en Communicatiespecialist. Interesses: Taalvoutjes, Social Media, Analytics, Schotland & Goede koffie.
Nieuws
05-12-2017
Sophie Beijerbacht
Donderdag 30 november vond het allereerste Zig GebruikersForum plaats.
Gaat over
Klantcontact Portalen Websites Zelfservice
Laat je reactie achter:
Omhoog