Online Zelfservice

Met een Klantportaal

Zo eenvoudig mogelijk

Laat je huurders hun zaken voortaan van begin tot eind zelf regelen, waar en wanneer zij dat willen.

Het klantportaal biedt je klanten inzicht in lopende contracten, correspondentie en de mogelijkheid om processen te starten én af te ronden. Denk hierbij aan reparatieverzoeken inplannen, betalingsregelingen, huur opzeggen etc.

Deze zelfservice-oplossing is gemaakt voor zowel web- als app-toepassingen.  

Belangrijkste features

  • Zelfservice voor huurders
  • Integratie social media
  • Mobile first

Snel en uniform antwoord met een kennisbank

De Kennisbank van Zig is zowel voor medewerkers (intern) als voor klanten (extern) te gebruiken. De zoektechnologie in de kennisbank is contextgestuurd en geeft afhankelijk van de eigenschappen van de gebruiker, het type vraag én de zoekgeschiedenis snel en nauwkeurige antwoorden.

De kennisbank is volledig geïntegreerd binnen het KlantVolgSysteem, de website en portaalprocessen.

Integratie met back-officesystemen

Het Klantportaal wordt zo geïmplementeerd dat het aansluit op de processen en back-officesystemen van je woningcorporatie (ERP, documentmanagement en woonruimtebemiddeling). Hierdoor kan de klant volledig zelfstandig een front-officeproces afhandelen. Ideaal, want op die manier is persoonlijk contact alleen nodig wanneer de klant daarvoor kiest. Meer weten? Lees alles over onze koppelingen.

Contact

Neem contact met mij op
Ron Seesing
Salesmanager
Contact opnemen
Volgende Koppelingen

Wij koppelen je systeem!

Omhoog