Verhoog service en productiviteit met de kennisbank

Minder (telefonische) klantvragen?

Als je zorgt dat de juiste informatie op elk gewenst moment beschikbaar is, verhoog je je klanttevredenheid en verminder je het aantal telefoontjes van woningzoekenden.

Met de kennisbank geef je woningzoekenden de kans om online binnen enkele klikken het antwoord op hun vraag te vinden. Je staat dus altijd voor ze klaar, ook buiten kantoortijden.

En er zijn meer voordelen. De kennisbank draagt niet alleen bij aan een hogere klanttevredenheid, ook de efficiency van je klantenservice gaat omhoog. Medewerkers hebben namelijk binnen no time actuele kennis en het juiste antwoord bij de hand.

De voordelen zelf ervaren?
Vraag een demo aan

Zig | Aanbod Platform - Kennisbank

Voordelen van de kennisbank

De inzet van de kennisbank zorgt voor een efficiënte en uniforme werkwijze, die bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid.

Koppeling met alle producten
Maakt zelfservice mogelijk
Snel & eenvoudig
Meerdere vragen, één antwoord