Afbeelding van Zig Kennisbank

Kennisbank

Alle kennis, altijd, overal hetzelfde

    Over Kennisbank

    De kennisbank van Zig helpt woningcorporaties bij het beantwoorden van vragen via zelfservice en klantenservice. Doordat alle kanalen dezelfde kennis aanbieden (web, app, telefonie, etc), worden klanten verleid om zelfservice-kanalen te gebruiken. Resultaat: minder vragen aan de balie.

    Met de inzet van een kennisbank zorgt uw woningcorporatie voor een verhoging van de klanttevredenheid. Daarnaast biedt de kennisbank volledig inzicht in de klanthistorie en draagt het bij aan een beheersbaar klantcontactproces. Tot slot is de kennisbank een slimme stap in kostenbesparing. Kortom: een waardevolle toevoeging aan uw woonruimebemiddelings-website.

    KCC icon kennisbank
    Woningzoekendenportaal Zig Kennisbank met suggesties

    Features Kennisbank

    • Zoeken o.b.v. woordherkenning en vragenanalyse
    • Synoniemen
    • Uitgebreide management informatie
    • Interne en externe ontsluiting
    • Multichannel ondersteuning
    • Integratie van externe bronnen
    • Volledige integratie binnen de contactafhandeling
    Laurens van den Brink
    Laurens van den Brink
    Account manager Aanbod Platform
    Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren. U kunt deze cookies weigeren, maar dan werken mogelijk bepaalde functionaliteiten van de website niet meer correct.
    Weigeren Akkoord
    Translate ยป